Als je één keer hebt ingelogd op SEN-app met een apparaat, dan blijf je ingelogd op dit apparaat. Lees hier hoe je inlogt.
Als je niet ingelogd blijft op hetzelfde apparaat dan kan dat aan meerdere dingen liggen. Vooral bij het inloggen op mobiele apparaten zoals smartphones en tablets kan dit voorkomen. Waar kan dit aan liggen en hoe los je het op?
Probleem 1: Je opent de inloglink in je e-mailapp
SEN-app werkt in je webbrowser (bijvoorbeeld Google Chrome, Safari, Samsung Internet of Firefox).
Sommige mailapps zoals Gmail openen links in de webbrowser van de mailapp zelf.
Als je bij de eerste keer inloggen een inloglink hebt ontvangen in je email, dan kan het zijn dat als je hier op klikt, de link opent in je mail-app in plaats van in je webbrowser. Als je SEN-app een volgende keer opent in je webbrowser, dan ben je dus nog niet ingelogd.
Voor meer informatie: lees hier wat een webbrowser is.
Oplossing 1: Klik op de inloglink in je e-mail. SEN-app wordt nu geopend in de browser van je e-mailapp. Klik op de drie puntjes rechtsboven in je scherm en klik op 'Openen in browser'. Hier kan ook 'Openen in Chrome', 'Openen in Safari' etc. staan. SEN-app opent nu in je webbrowser en daardoor ben je hier nu ingelogd.
Oplossing 2: Kopieer de link uit de mail en plak deze in de adres balk van de webbrowser die je normaal gebruikt.
Probleem 2: Je hebt de cache van SEN-app verwijderd
Je cache opschonen is soms goed om een slome internetbrowser op je smartphone en/of tablet tegen te gaan. Als de cache van de websites wordt verwijderd, verwijder je ook de opgeslagen inloggegevens van SEN-app. Je bent nu niet meer automatisch ingelogd.
Oplossing 1: Je moet opnieuw inloggen door je mailadres in te voeren en op de link te klikken via de inlogmail.
Oplossing 2: Verwijder geen gegevens en cache geheugen van de website: mijn.sen-app.nl.
Staat jouw probleem er niet tussen? Neem dan contact op met support@sen-app.nl
Als de oplossingen niet helpen of er niet tussen staan, neem dan ook contact op met support@sen-app.nl.